Comunicat sobre actuacions es duran a terme pels responsables en seguretat ciutadana.

L’Associació Veïnal Turó de Gardeny informa que la Junta ha mantingut converses amb els diferents responsables en seguretat ciutadana de l’Ajuntament de Lleida i dels diferents cossos policials. En les converses s’ha tractat, entre d’altres, el tema dels actes incívics que s’han produït darrerament per la nit en punts concrets del barri. Aleshores, i com a mesura preventiva, les autoritats públiques iniciaran actuacions de dissuasió i control per tal d’evitar aquests actes i, al mateix temps, conscienciar a la ciutadania del benefici d’una ciutat cívica i ordenada.

A tal efecte, entre d’altres actuacions, s’augmentarà el patrullatge policial dinàmic en la zona d’uns 30 a 40 minuts i s’establiran punts estàtics de control, que seran diversos i canviaran durant els diferents torns de patrullatge. Així doncs, aquest mateix cap de setmana, s’inicià aquest pla pilot de conscienciació del civisme nocturn al barri.